Zen Lifestyle

            Betaling mislukt of geweigerd

            Zolang de betaling van de order niet is afgerond, kan onze orderadministratie de order nog niet in behandeling nemen. Het is daarom belangrijk om goed te controleren of de betalig goed is gelukt. Nadat je een order hebt geplaatst, krijg je van ons altijd een bevestiging. Geen bevestiging ontvangen? Dan kan de mail ook in je spam terecht gekomen zijn.

             

            Betaald met ideal

            Controleer of je geld is afgeschreven. Is het geld niet van je rekening afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Je kan de bestelling opnieuw plaatsen. Is de order wel afgeschreven, maar heb je nog geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan altijd of de mail niet in de spamfolder terecht is gekomen. Soms kan de mail wat langer duren. Heb je na een uur nog geen bericht, neem dan contact op met de klantenservice (mail of chat) en dan kijken wij graag voor je na of de order is gelukt.

             

            Betaling geweigerd

            Het kan soms voorkomen dat een betaling wordt geweigerd. Helaas kunnen wij de reden hiervoor niet inzien. Je bestelling wordt dan automatisch geannuleerd.


            Bijgewerkt: 31 Oct 2018 01:50 PM
            Nuttig?  
            Help ons met het verbeteren van dit artikel
            0 0