Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. De bestelling wordt niet standaard uitgepakt. Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je zien of het betreffende meubel gemonteerd of ongemonteerd geleverd wordt. Mocht het niet zichtbaar zijn op onze site, dan kun je contact opnemen met de winkel voor meer informatie. Uitpakken en eventueel monteren is mogelijk op aanvraag indien dit niet staat aangegeven.

Eerste etage of hoger

Moeten de bestelde meubelen naar een etage worden gebracht? Neem dan contact op met onze orderadministratie via telefoonnummer 024-6450070. Voor leveringen op de begane grond worden geen extra kosten in rekening gebracht. Indien de levering plaatsvindt op een eerste etage of hoger, worden er extra kosten van €30,00 berekend. In dit geval zal er vooraf overleg plaatsvinden met onze verkopers om de details af te stemmen.

Houd er rekening mee dat leveringen vanaf de vierde etage alleen mogelijk zijn indien er een lift beschikbaar is waarmee de meubels naar boven kunnen worden gebracht. We willen ervoor zorgen dat de levering soepel verloopt en dat de meubelen veilig op de gewenste etage aankomen.


Uitpakken, montage en retour meenemen van verpakkingsmaterialen
We bezorgen jouw bestelling graag bij je thuis. In het bestelproces kun je de keuze maken tussen onze drempelservice (€29,95) of de uitpakservice.  Ga voor onze uitpakservice (€79,95) en wordt volledig ontzorgd! We bezorgen, monteren en plaatsen jouw meubel(s) op de gewenste plek in huis (op de begane grond tot en met etage 3, vanaf etage 4 alleen met lift). De dag vóór de levering ontvang je een tijdsindicatie van de levering. Zo zijn je nieuwe meubels meteen klaar voor gebruik, heel handig! Let op! Exclusief het ophangen aan de muur. Bouwpakketten zijn niet inbegrepen. Het verpakkingsmateriaal nemen we weer met ons mee.

Worden de meubelen in één stuk / gemonteerd geleverd?
De meeste meubelen worden gemonteerd geleverd, zoals de meeste tv-meubelen en kasten. Er zijn ook artikelen die niet gemonteerd geleverd worden, zoals sommige bijzettafeltjes en stoelen. Diverse stoelen worden alleen per twee items geleverd. Wil je weten of de stoelen misschien ook per stuk worden geleverd, maar staat dit niet zo op de site weergegeven? Neem dan even contact met ons op. We kijken altijd graag voor je na of dit niet toch mogelijk is.

DHL verzending - Kleine Pakketjes
Bij Zen Lifestyle bieden we voor kleine pakketjes waar dit mogelijk is verzending via DHL aan. We hebben gekozen voor DHL vanwege hun betrouwbaarheid en snelle service. De verzendkosten voor kleine pakketjes bedragen een standaardtarief van 9,95 euro. Tijdens het bestelproces worden de verzendkosten duidelijk weergegeven in het winkelmandje, zodat je precies weet waar je aan toe bent.










    • Related Articles

    • Informatie over mijn bestelling

      Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Helaas is het nog niet mogelijk om jouw bestelling te volgen. Op de dag van bezorging wordt je wel op de hoogte gehouden van de tijd van levering door onze bezorgers. Zij zullen je bellen als ze er bijna ...
    • Bestelling laten bezorgen

      Zen Lifestyle beschikt over een eigen bezorgdienst. Bij grote producten zal over het algemeen de bestelling bezorgd worden door onze bezorgdienst. Na het bestellen ontvang je een sms om de bezorging in te plannen. Kleine producten worden bezorgd door ...
    • Overige vragen m.b.t. mijn betaling

      Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt? Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer ...
    • Bestelling uitpakken

      De bestelling wordt op de begane grond geleverd en niet uitgepakt.  Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je zien of het betreffende meubel gemonteerd of ongemonteerd geleverd wordt. Mocht het niet ...
    • Bestelling annuleren of wijzigen

      Wil je een bestellingen wijzigen? Neem dan contact op met ons door te bellen met de orderadministratie (024 – 645 48 45). Wil je een bestellingen annuleren? Neem dan contact op met ons door te mailen naar info@zen-lifestyle.nl. Als de order nog niet ...