Zen Lifestyle

            Retourneren van een product dat beschadigd is geleverd

            Als je jouw bestelling ontvangt, controleer dan zo snel mogelijk op eventuele schades. Mocht er ergens iets mis zijn gegaan tijdens het transport waardoor product(en) beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon of mail zodat er een afspraak gemaakt kan worden om het product te retourneren. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.

            De klacht wordt door ons gecontroleerd om te bekijken of deze gegrond is. Als de klacht gegrond is verklaard gaan wij over tot reparatie of vervanging van jouw product. Is de klacht niet gegrond verklaard dan zijn we genoodzaakt de bestelling terug te sturen en worden de gemaakte kosten in rekening gebracht. Als je meerdere producten besteld hebt, worden alleen de beschadigde producten opgehaald. Heb je na het ontvangen van je product een schade geconstateerd dan verzoeken wij u het serviceformulier in te vullen.


            Bijgewerkt: 31 Oct 2018 02:27 PM
            Nuttig?  
            Help ons met het verbeteren van dit artikel
            0 0