Zen Lifestyle

            Serviceformulier

            Serviceformulier Zen Lifestyle is een CBW-erkende winkel. Dat betekent dat op al onze meubels de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing zijn. Hoewel wij altijd streven naar een goede en tijdige levering, kan het wel eens voorkomen dat er iets mis gaat. Heb je een beschadiging, defect product of is de levering niet goed gegaan. Dan kun je een ticket indienen. Heb je een vraag/klacht over de winkel/producten dan kun je een mail sturen naar info@zen-lifestyle.nl . Wil je een online bestelling retouren binnen het zichttermijn? Gebruik dan het retourformulier. 

            All in House service

            Heb je All in House Service afgesloten bij je aankoop dan heb je recht op 5 jaar volledige garantie. Neem contact op met All in House B.V. Zij maken direct een afspraak met je voor herstel. Heb je geen All in House Service afgesloten? Dan is de 2 jaar, CBW garantie van toepassing mits anders op je koopovereenkomst is aangegeven. Deze garantie geldt alleen voor meubelen die gekocht zijn na 01-07-2017. Voor deze datum geldt de oude garantie bepaling 3 jaar afbouwend. 

            De winkel waar je jouw producten hebt gekocht, beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie-voorwaarden. 



            Bijgewerkt: 04 Apr 2019 02:08 PM
            Nuttig?  
            Help ons met het verbeteren van dit artikel
            0 0