Bezorgen & Afhalen
Informatie over mijn bestelling
Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Helaas is het nog niet mogelijk om jouw bestelling te volgen. Op de dag van bezorging wordt je wel op de hoogte gehouden van de tijd van levering door onze bezorgers. Zij zullen je bellen als ze er bijna ...
Bestelling laten bezorgen
Zen Lifestyle beschikt over een eigen bezorgdienst. Bij grote producten zal over het algemeen de bestelling bezorgd worden door onze bezorgdienst. Na het bestellen ontvang je een sms om de bezorging in te plannen. Kleine producten worden bezorgd door ...
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. De bestelling wordt niet standaard uitgepakt. Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je ...
Adreswijziging
Heb je een bestelling geplaatst op een onjuist adres of ben je verhuisd? Geef dan de adreswijziging zo snel mogelijk door aan onze klantenservice. Zij passen het adres van de zending voor je aan.
Bekijk welke dag jouw bestelling bezorgd wordt
Om je een indicatie te geven over de dagen waarop we bij in de buurt bezorgen hebben we hieronder een link geplaatst. Plaatsen of dagen die afwijken van de aangegeven route kunnen in overleg worden ingepland. Mogelijk brengt dit een langere levertijd ...
Levertijd & Vertraging
Zen Lifestyle heeft een ruim en divers assortiment. Helaas kunnen wij niet alles op voorraad houden. Als producten op voorraad zijn kunnen wij snel tot levering over gaan. Mocht dit niet het geval zijn dan neemt onze klantenservice zo snel mogelijk ...
Bestelling afhalen
Zen Lifestyle biedt ook de mogelijkheid om de bestelling op te halen bij één van onze vestigingen. Je ontvangt een bericht via e-mail of we nemen telefonisch contact op als de bestelling klaar staat in één van onze vestigingen.