Betaling mislukt of geweigerd

Betaling mislukt of geweigerd

Zolang de betaling van de order niet is afgerond, kan onze orderadministratie de order nog niet in behandeling nemen. Het is daarom belangrijk om goed te controleren of de betalig goed is gelukt. Nadat je een order hebt geplaatst, krijg je van ons altijd een bevestiging. Geen bevestiging ontvangen? Dan kan de mail ook in je spam terecht gekomen zijn.

 

Betaald met ideal

Controleer of je geld is afgeschreven. Is het geld niet van je rekening afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Je kan de bestelling opnieuw plaatsen. Is de order wel afgeschreven, maar heb je nog geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan altijd of de mail niet in de spamfolder terecht is gekomen. Soms kan de mail wat langer duren. Heb je na een uur nog geen bericht, neem dan contact op met de klantenservice (mail of chat) en dan kijken wij graag voor je na of de order is gelukt.

 

Betaling geweigerd

Het kan soms voorkomen dat een betaling wordt geweigerd. Helaas kunnen wij de reden hiervoor niet inzien. Je bestelling wordt dan automatisch geannuleerd.


    • Related Articles

    • Overige vragen m.b.t. mijn betaling

      Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt? Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer ...
    • Betaalmogelijkheden

      Er zijn diverse mogelijkheden tot betaling.  Betalen met iDeal De makkelijkste en snelste manier om te betalen is via iDeal. Kies je bank en binnen enkele klikken is de betaling voldaan. Betalen via iDeal is ook helemaal gratis. Betalen met iDeal is ...
    • (Online) Betaalmogelijkheden

      Er zijn diverse mogelijkheden tot betaling.  Betalen met iDeal De makkelijkste en snelste manier om te betalen is via iDeal. Kies je bank en binnen enkele klikken is de betaling voldaan. Betalen via iDeal is ook helemaal gratis. Betalen met iDeal is ...
    • Bestelling annuleren of wijzigen

      Wil je een bestellingen wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de orderadministratie (024 – 645 48 45).  Als de order nog niet in behandeling is genomen, is er geen enkel probleem.   Tot slot kan het zijn dat er geen ...