Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. De bestelling wordt niet standaard uitgepakt. Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je zien of het betreffende meubel gemonteerd of ongemonteerd geleverd wordt. Mocht het niet zichtbaar zijn op onze site, dan kun je contact opnemen met de winkel voor meer informatie. Uitpakken en eventueel monteren is mogelijk op aanvraag indien dit niet staat aangegeven.
Moeten de bestelde meubelen naar een etage worden gebracht? Neem dan contact op met onze order administratie tel: 024-6450070. Voor het leveren van artikelen op de begane grond worden er geen extra kosten gerekend. Bij levering op een eerste etage of hoger worden extra kosten gerekend. Hierbij zal er vooraf overleg plaatsvinden met onze verkopers.

Uitpakken, montage en retour meenemen van verpakkingsmaterialen
10 euro (per stoel)
Tafels (onder €750)
gratis
Banken
35 euro
Stoelen (onder €199) 
Stoelen (boven €199)
Gratis
kasten opgebouwd
35 euro
Kasten ongemonteerd
vanaf 50 euro
35 euro
Tafels (boven €750)
Fauteuils
20 euro



Worden de meubelen in één stuk / gemonteerd geleverd?
De meeste meubelen worden gemonteerd geleverd, zoals de meeste tv-meubelen en kasten. Er zijn ook artikelen die niet gemonteerd geleverd worden, zoals sommige bijzettafeltjes en stoelen.









    • Related Articles

    • Informatie over mijn bestelling

      Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Helaas is het nog niet mogelijk om jouw bestelling te volgen. Op de dag van bezorging wordt je wel op de hoogte gehouden van de tijd van levering door onze bezorgers. Zij zullen je bellen als ze er bijna ...
    • Bestelling laten bezorgen

      Zen Lifestyle beschikt over een eigen bezorgdienst. Bij grote producten zal over het algemeen de bestelling bezorgd worden door onze bezorgdienst. Na het bestellen ontvang je een sms om de bezorging in te plannen. Kleine producten worden bezorgd door ...
    • Bestelling uitpakken

      De bestelling wordt op de begane grond geleverd en niet uitgepakt.  Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je zien of het betreffende meubel gemonteerd of ongemonteerd geleverd wordt. Mocht het niet ...
    • Overige vragen m.b.t. mijn betaling

      Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt? Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer ...
    • Bestelling annuleren of wijzigen

      Wil je een bestellingen wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de orderadministratie (024 – 645 48 45).  Als de order nog niet in behandeling is genomen, is er geen enkel probleem.   Tot slot kan het zijn dat er geen ...