Informatie over mijn bestelling

Informatie over mijn bestelling

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Helaas is het nog niet mogelijk om jouw bestelling te volgen. Op de dag van bezorging wordt je wel op de hoogte gehouden van de tijd van levering door onze bezorgers. Zij zullen je bellen als ze er bijna zijn.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Je ontvangt een orderbevestiging in je mail indien je een order hebt geplaatst. Ontvang je geen mail? Check dan ook altijd even je spam-inbox. Nog steeds geen mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik heb nog geen bericht ontvangen over mijn geplaatste order. Wat nu?
U ontvangt bericht voor het maken van een bezorgafspraak zodra uw order bij ons binnen is. Let op: van producten die op voorraad zijn kan het  ± 2 werkdagen duren voordat u bericht ontvangt i.v.m. de orderverwerking.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling annuleren? Reageer dan op de laatste bevestigingsmail met de reden waarom je wilt annuleren.


    • Related Articles

    • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

      Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. De bestelling wordt niet standaard uitgepakt. Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je ...
    • Bestelling uitpakken

      De bestelling wordt op de begane grond geleverd en niet uitgepakt.  Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je zien of het betreffende meubel gemonteerd of ongemonteerd geleverd wordt. Mocht het niet ...
    • Bestelling laten bezorgen

      Zen Lifestyle beschikt over een eigen bezorgdienst. Bij grote producten zal over het algemeen de bestelling bezorgd worden door onze bezorgdienst. Na het bestellen ontvang je een sms om de bezorging in te plannen. Kleine producten worden bezorgd door ...
    • Overige vragen m.b.t. mijn betaling

      Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt? Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer ...
    • Bestelling afhalen

      Zen Lifestyle biedt ook de mogelijkheid om de bestelling op te halen bij één van onze vestigingen. Je ontvangt een bericht via e-mail of we nemen telefonisch contact op als de bestelling klaar staat in één van onze vestigingen.