Overige vragen m.b.t. mijn betaling

Overige vragen m.b.t. mijn betaling

Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?
Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer niet? Probeer dan eens een andere betaalmethode. Mocht het daarna nog steeds niet lukken, neem dan contact op met ons.

Ik wil een bestelling plaatsen met Klarna, maar dat lukt niet. Hoe kan dat?
Klarna is gekoppeld aan jouw persoonlijke account. Het kan dus soms zijn dat een betaling niet wordt goedgekeurd door Klarna. Probeer in dit geval een andere betaalmethode.

Kan ik ook betalen op afbetaling?
Dat kan zeker! Wil je hier gebruik van maken? Kies van voor een betaling met In3, dan betaal je jouw aankoop in drie termijnen.

    • Related Articles

    • Betaling mislukt of geweigerd

      Zolang de betaling van de order niet is afgerond, kan onze orderadministratie de order nog niet in behandeling nemen. Het is daarom belangrijk om goed te controleren of de betalig goed is gelukt. Nadat je een order hebt geplaatst, krijg je van ons ...
    • Informatie over mijn bestelling

      Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Helaas is het nog niet mogelijk om jouw bestelling te volgen. Op de dag van bezorging wordt je wel op de hoogte gehouden van de tijd van levering door onze bezorgers. Zij zullen je bellen als ze er bijna ...
    • Veel gestelde vragen

      Ik wil een artikel retourneren. Hoe kan ik dit doen? Hiervoor dien je je retour te melden via ons retourformulier. Lees hier meer over het regelen van jouw retournering. Ik wil een artikel retourneren. Krijg ik dan mijn geld terug? Zeker! Je kan het ...
    • Veel gestelde vragen

      Ik kan een eerder gezien item niet meer terug vinden. Wat kan ik doen? Probeer het artikel eens te zoeken via de zoekfunctie op onze website. Vind je het artikel dan nog steeds niet? Dan kan het zijn dat het artikel niet meer op onze website staat.  ...
    • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

      Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. De bestelling wordt niet standaard uitgepakt. Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je ...