Retourneren van een product dat beschadigd is geleverd

Retourneren van een product dat beschadigd is geleverd

Als je jouw bestelling ontvangt, controleer dan zo snel mogelijk op eventuele schades. Mocht er ergens iets mis zijn gegaan tijdens het transport waardoor product(en) beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de mail zodat er een afspraak gemaakt kan worden om het product te retourneren. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.

De klacht wordt door ons gecontroleerd om te bekijken of deze gegrond is. Als de klacht gegrond is verklaard gaan wij over tot reparatie of vervanging van jouw product. Is de klacht niet gegrond verklaard dan zijn we genoodzaakt de bestelling terug te sturen en worden de gemaakte kosten in rekening gebracht. Als je meerdere producten besteld hebt, worden alleen de beschadigde producten opgehaald. Heb je na het ontvangen van je product een schade geconstateerd dan verzoeken wij u het serviceformulier in te vullen.


    • Related Articles

    • Retourneren van een verkeerd geleverd product

      Helaas kan het voorkomen dat de order of het product niet compleet is. Mocht dit het geval zijn, neem dan direct contact op en we maken zo spoedig mogelijk een nalevering. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden. Mocht je een product ontvangen ...
    • Wijze van verzending van een retour

      Wanneer gebruik wordt gemaakt van het herroepingsrecht dien je het product zelf aan ons retour te zenden. De retourkosten die gemaakt worden zijn voor de klant. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de ...
    • Een product ruilen

      Wil je een product ruilen? Vul dan het retourformulier in. Je betaalt wel eventuele meerkosten van het andere product. Is het andere product wel goedkoper, dan ontvang je het verschil terug. U heeft het recht bij online bestellingen om binnen een ...
    • Retourneren buiten de gestelde voorwaarden

      Mocht je een bestelling retour sturen die niet binnen de gestelde voorwaarden valt, dan zullen de eventuele kosten voor de klant zijn en in het ergste geval zal de bestelling weer terug gezonden worden. Als een bestelling niet in de originele ...
    • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

      Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. De bestelling wordt niet standaard uitgepakt. Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je ...