Route van onze eigen bezorgdienst

Route van onze eigen bezorgdienst

Om je een indicatie te geven over de dagen waarop we bij in de buurt bezorgen hebben we hieronder een link geplaatst. Plaatsen of dagen die afwijken van de aangegeven route kunnen in overleg worden ingepland. Mogelijk brengt dit een langere levertijd danwel extra leverkosten in rekening. Aan bijgevoegde lijst kunnen geen rechten worden ontleend.

Plaatsen boven Hardewijk op dinsdag in de oneven weken. 1 x in de 2 weken
Plaatsen onder Venlo op woensdag in de oneven weken. 1 x in de 2 weken.
Plaatsen boven Zaandam op donderdag 1 x in de 2 weken.

Woont u op de Waddeneilanden? Dan leveren wij tot het vaste land en dient u zelf het verdere transport te regelen.

 


    • Related Articles

    • Wijze van verzending van een retour

      Wanneer gebruik wordt gemaakt van het herroepingsrecht dien je het product zelf aan ons retour te zenden. De retourkosten die gemaakt worden zijn voor de klant.  ​ U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de ...
    • Onderhoud: zitmeubelen van Microleder

      Microleder is een samenstelling van microvezel en ledervezels als onderlaag. Hierdoor krijgt microleder de originele dikte van echt leder. Het is een fijne soepele stof. Microleder heeft dezelfde eigenschappen als de meeste andere ledersoorten, een ...
    • Retourneren van een verkeerd geleverd product

      Helaas kan het voorkomen dat de order of het product niet compleet is. Mocht dit het geval zijn, neem dan direct contact op en we maken zo spoedig mogelijk een nalevering. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden. Mocht je een product ontvangen ...
    • Bestelling laten bezorgen

      Zen Lifestyle beschikt over een eigen bezorgdienst. Bij grote producten zal over het algemeen de bestelling bezorgd worden door onze bezorgdienst. Na het bestellen ontvang je een sms om de bezorging in te plannen. Kleine producten worden bezorgd door ...
    • Retourneren van een product dat beschadigd is geleverd

      Als je jouw bestelling ontvangt, controleer dan zo snel mogelijk op eventuele schades. Mocht er ergens iets mis zijn gegaan tijdens het transport waardoor product(en) beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de mail zodat er ...