Serviceformulier

Serviceformulier

Serviceformulier Zen Lifestyle is een CBW-erkende winkel. Dat betekent dat op al onze meubels de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing zijn. Hoewel wij altijd streven naar een goede en tijdige levering, kan het wel eens voorkomen dat er iets mis gaat. Heb je een beschadiging, klacht over een product of onze service, defect product of is de levering niet goed gegaan. Dan kun je een ticket indienenU krijgt van ons binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Heb je een vraag/klacht over de winkel/producten dan kun je een mail sturen naar info@zen-lifestyle.nl . Wil je een online bestelling retouren binnen het zichttermijn? Gebruik dan het retourformulier

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

All in House service

Heb je All in House Service afgesloten bij je aankoop dan heb je recht op 5 jaar volledige garantie. Neem contact op met All in House B.V. Zij maken direct een afspraak met je voor herstel. Heb je geen All in House Service afgesloten? Dan is de 2 jaar, CBW garantie van toepassing mits anders op je koopovereenkomst is aangegeven. Deze garantie geldt alleen voor meubelen die gekocht zijn na 01-07-2017. Voor deze datum geldt de oude garantie bepaling 3 jaar afbouwend. 

De winkel waar je jouw producten hebt gekocht, beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie-voorwaarden. 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt tevens de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Eventuele aanvullende garanties doen niets af aan de wettelijke garantie



    • Related Articles

    • Retourformulier

      Meld uw retour eenvoudig via het retourformulier aan >>> Heeft u na het ontvangen van uw product schade geconstateerd dan verzoeken wij u het serviceformulier in te vullen. Voor overige vragen en problemen kunt u contact met ons opnemen.
    • Retourneren van een verkeerd geleverd product

      Helaas kan het voorkomen dat de order of het product niet compleet is. Mocht dit het geval zijn, neem dan direct contact op en we maken zo spoedig mogelijk een nalevering. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden. Mocht je een product ontvangen ...
    • Retourneren van een product dat beschadigd is geleverd

      Als je jouw bestelling ontvangt, controleer dan zo snel mogelijk op eventuele schades. Mocht er ergens iets mis zijn gegaan tijdens het transport waardoor product(en) beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de mail zodat er ...