Ik kan een eerder gezien item niet meer terug vinden. Wat kan ik doen?
Probeer het artikel eens te zoeken via de zoekfunctie op onze website. Vind je het artikel dan nog steeds niet? Dan kan het zijn dat het artikel niet meer op onze website staat.
Zijn artikelen in mijn winkelwagentje voor mij gereserveerd?
Nee, artikelen in jouw winkelmandje zijn niet voor jou gereserveerd.
Staan alle producten die op de website staan ook in de showroom?
We hebben enorm veel in onze showroom staan, maar helaas niet alles. Wil je zeker weten dat het product dat je op het ook hebt in het echt te bewonderen is? Vraag dan even voor de zekerheid bij ons na of het product in de showroom staat.
Ik heb interesse in tv-meubel HO-19. Kan deze ook zwevend opgehangen worden?
Dat kan zeker! Tv-meubel HO-19 kan je zowel staand als zwevend bevestigen. Bij levering ontvang je zowel een ophangsysteem voor de zwevende uitvoering als een plint voor de staande uitvoering.
Ik heb interesse in tv-meubel HO-19. Kan deze ook staand neergezet worden?
Dat kan zeker! Tv-meubel HO-19 kan je zowel staand als zwevend bevestigen. Bij levering ontvang je zowel een ophangsysteem voor de zwevende uitvoering als een plint voor de staande uitvoering.
Ik heb interesse in een India-meubel. Is dit meubel er nog?
Het beste kun je dit altijd even navragen bij ons zodat we voor je kunnen nagaan of het meubel er nog is. Ieder India-meubel is namelijk uniek!
Er staan geen afmetingen bij een product waar ik interesse in heb. Wat moet ik doen?
Wil je de afmetingen van een meubel weten maar staan deze er niet bij? Stuur ons dan even een mailtje zodat we dit voor je kunnen nakijken.
Zit er een stekkergat in het tv-dressoir dat ik op het oog heb?
In veel tv-dressoirs zit inderdaad een stekkergat. Wil je het zeker weten? Vraag het dan even aan ons na.
Zijn de weergegeven prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen zoals op de site weergegeven zijn de uiteindelijke prijzen die je voor een meubel betaald en zijn weergegeven inclusief BTW.