Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Ik kan een eerder gezien item niet meer terug vinden. Wat kan ik doen?
Probeer het artikel eens te zoeken via de zoekfunctie op onze website. Vind je het artikel dan nog steeds niet? Dan kan het zijn dat het artikel niet meer op onze website staat. 

Zijn artikelen in mijn winkelwagentje voor mij gereserveerd?
Nee, artikelen in jouw winkelmandje zijn niet voor jou gereserveerd.

Staan alle producten die op de website staan ook in de showroom?
We hebben enorm veel in onze showroom staan, maar helaas niet alles. Wil je zeker weten dat het product dat je op het ook hebt in het echt te bewonderen is? Vraag dan even voor de zekerheid bij ons na of het product in de showroom staat.

Ik heb interesse in tv-meubel HO-19. Kan deze ook zwevend opgehangen worden?
Dat kan zeker! Tv-meubel HO-19 kan je zowel staand als zwevend bevestigen. Bij levering ontvang je zowel een ophangsysteem voor de zwevende uitvoering als een plint voor de staande uitvoering.

Ik heb interesse in tv-meubel HO-19. Kan deze ook staand neergezet worden?
Dat kan zeker! Tv-meubel HO-19 kan je zowel staand als zwevend bevestigen. Bij levering ontvang je zowel een ophangsysteem voor de zwevende uitvoering als een plint voor de staande uitvoering.

Ik heb interesse in een India-meubel. Is dit meubel er nog?
Het beste kun je dit altijd even navragen bij ons zodat we voor je kunnen nagaan of het meubel er nog is. Ieder India-meubel is namelijk uniek!

Er staan geen afmetingen bij een product waar ik interesse in heb. Wat moet ik doen?
Wil je de afmetingen van een meubel weten maar staan deze er niet bij? Stuur ons dan even een mailtje zodat we dit voor je kunnen nakijken.

Zit er een stekkergat in het tv-dressoir dat ik op het oog heb?
In veel tv-dressoirs zit inderdaad een stekkergat. Wil je het zeker weten? Vraag het dan even aan ons na.

Zijn de weergegeven prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen zoals op de site weergegeven zijn de uiteindelijke prijzen die je voor een meubel betaald en zijn weergegeven inclusief BTW.


    • Related Articles

    • Veel gestelde vragen

      Ik wil een artikel retourneren. Hoe kan ik dit doen? Hiervoor dien je je retour te melden via ons retourformulier. Lees hier meer over het regelen van jouw retournering. Ik wil een artikel retourneren. Krijg ik dan mijn geld terug? Zeker! Je kan het ...
    • Retourneren buiten de gestelde voorwaarden

      Mocht je een bestelling retour sturen die niet binnen de gestelde voorwaarden valt, dan zullen de eventuele kosten voor de klant zijn en in het ergste geval zal de bestelling weer terug gezonden worden. Als een bestelling niet in de originele ...
    • Overige vragen m.b.t. mijn betaling

      Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt? Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer ...
    • Bestelling laten bezorgen

      Zen Lifestyle beschikt over een eigen bezorgdienst. Bij grote producten zal over het algemeen de bestelling bezorgd worden door onze bezorgdienst. Na het bestellen ontvang je een sms om de bezorging in te plannen. Kleine producten worden bezorgd door ...
    • Retourformulier

      Meld uw retour eenvoudig via het retourformulier aan >>> Heeft u na het ontvangen van uw product schade geconstateerd dan verzoeken wij u het serviceformulier in te vullen. Als een bestelling niet in de originele verpakking of in originele staat, ...