Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Ik wil een artikel retourneren. Hoe kan ik dit doen?
Hiervoor dien je je retour te melden via ons retourformulier. Lees hier meer over het regelen van jouw retournering.

Ik wil een artikel retourneren. Krijg ik dan mijn geld terug?
Zeker! Je kan het artikel binnen 14 dagen retour melden. Je ontvangt dan het aankoopbedrag terug. In geval van retour, worden de retourkosten hier wel op ingehouden tenzij je de retourkosten zelf al hebt overgemaakt. Indien jouw retour mee wordt genomen in onze route, kost dit €35,-.

Hoe lang duurt het voordat het bedrag van een retournering weer op mijn rekening staat?
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt


    • Related Articles

    • Veel gestelde vragen

      Ik kan een eerder gezien item niet meer terug vinden. Wat kan ik doen? Probeer het artikel eens te zoeken via de zoekfunctie op onze website. Vind je het artikel dan nog steeds niet? Dan kan het zijn dat het artikel niet meer op onze website staat.  ...
    • Retourneren buiten de gestelde voorwaarden

      Mocht je een bestelling retour sturen die niet binnen de gestelde voorwaarden valt, dan zullen de eventuele kosten voor de klant zijn en in het ergste geval zal de bestelling weer terug gezonden worden. Als een bestelling niet in de originele ...
    • Overige vragen m.b.t. mijn betaling

      Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt? Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer ...
    • Bestelling laten bezorgen

      Zen Lifestyle beschikt over een eigen bezorgdienst. Bij grote producten zal over het algemeen de bestelling bezorgd worden door onze bezorgdienst. Na het bestellen ontvang je een sms om de bezorging in te plannen. Kleine producten worden bezorgd door ...
    • Retourformulier

      Meld uw retour eenvoudig via het retourformulier aan >>> Heeft u na het ontvangen van uw product schade geconstateerd dan verzoeken wij u het serviceformulier in te vullen. Als een bestelling niet in de originele verpakking of in originele staat, ...