Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Ik wil een artikel retourneren. Hoe kan ik dit doen?
Hiervoor dien je je retour te melden via ons retourformulier. Lees hier meer over het regelen van jouw retournering.

Ik wil een artikel retourneren. Krijg ik dan mijn geld terug?
Zeker! Je kan het artikel binnen 14 dagen retour melden. Je ontvangt dan het aankoopbedrag terug. In geval van retour, worden de retourkosten hier wel op ingehouden tenzij je de retourkosten zelf al hebt overgemaakt. Indien jouw retour mee wordt genomen in onze route, kost dit €35,-.

Hoe lang duurt het voordat het bedrag van een retournering weer op mijn rekening staat?
We streven ernaar om het bedrag binnen 10 werkdagen weer bij je op de rekening te hebben staan. Het kan soms zijn dat dit wat verschilt. Mocht het bedrag na twee weken nog niet op jouw rekening staan, neem dan even contact met ons op.



    • Related Articles

    • Veel gestelde vragen

      Ik kan een eerder gezien item niet meer terug vinden. Wat kan ik doen? Probeer het artikel eens te zoeken via de zoekfunctie op onze website. Vind je het artikel dan nog steeds niet? Dan kan het zijn dat het artikel niet meer op onze website staat.  ...
    • Retourneren buiten de gestelde voorwaarden

      Mocht je een bestelling retour sturen die niet binnen de gestelde voorwaarden valt, dan zullen de eventuele kosten voor de klant zijn en in het ergste geval zal de bestelling weer terug gezonden worden. Meld uw retour eenvoudig via het ...
    • Overige vragen m.b.t. mijn betaling

      Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt? Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer ...
    • Bestelling laten bezorgen

      Zen Lifestyle beschikt over een eigen bezorgdienst. Bij grote producten zal over het algemeen de bestelling bezorgd worden door onze bezorgdienst. Na het bestellen ontvang je een sms om de bezorging in te plannen. Kleine producten worden bezorgd door ...
    • Retourformulier

      Meld uw retour eenvoudig via het retourformulier aan >>> Heeft u na het ontvangen van uw product schade geconstateerd dan verzoeken wij u het serviceformulier in te vullen. Voor overige vragen en problemen kunt u contact met ons opnemen.