Betalen
Overige vragen m.b.t. mijn betaling
Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt? Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer ...
Verzendkosten
Wij hanteren de volgende bezorgkosten in Nederland bij online bestellingen: Bij bestellingen boven de 50 euro betaalt u geen bezorgkosten m.u.v. showroommodellen + landelijke formules* Bij bestellingen tot 50 euro betaalt u voor kleine woonitems ...
Factuur
De factuur ontvang je bij de aflevering of bij het ophalen van het product. Als je een nieuwe of een extra factuur nodig hebt, dan is dat mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice.
Couponcode inwisselen
Heb je een couponcode ontvangen en wil je deze inwisselen bij het bestellen, dan kan dat alleen bij het plaatsen van een bestelling. Als je een bestelling plaatst kun je bij het afrekenen de couponcode invullen. De korting waar je recht op hebt wordt ...
(Online) Betaalmogelijkheden
Er zijn diverse mogelijkheden tot betaling. Betalen met iDeal De makkelijkste en snelste manier om te betalen is via iDeal. Kies je bank en binnen enkele klikken is de betaling voldaan. Betalen via iDeal is ook helemaal gratis. Betalen met iDeal is ...